Clear sky
24°C
 

Απόφαση Ανάθεσης Καθηκόντων

2 Σεπτεμβρίου 2021

ΑΠΟΦΑΣΗ
ΑΡΙΘΜΟΣ 843/2021
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΑΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010, ως ισχύει
  2. Τις διατάξεις των άρθρων 72, 89, 99 και 100 του Ν. 3584/2007, ως ισχύουν.
  3. Τις διατάξεις του ισχύοντα Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ιάσμου (ΦΕΚ 3021/Β/30-12-2011, ΦΕΚ 1391/Β/25-04-2018, ΦΕΚ 1022/Β/27-03-2019, ΦΕΚ 3691/Β/11-08-2021).
  4. Τις με αριθμό 74/2013 και 75/2013 αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΟΤΑ Ν. Ροδόπης, περί κρίσης Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων.
  5. Τις με αριθμό 10/2014, 278Α / 2016, 386/2018, 569/2019, 641/2019, 752/2019, 217/2020, 819/2020, 1075/2020, 1128/2020, 1/2021, 2/2021, 3/2021, 213/2021, 384/2021 αποφάσεις του Δημάρχου Ιάσμου περί τοποθέτησης υπαλλήλων.
  6. Την με αριθμό 842/2021 απόφαση δημάρχου, περί τοποθέτησης Αναπληρωτών Διευθυντών και Προϊσταμένων Τμημάτων.
  7. Το γεγονός ότι το υπάρχον προσωπικό του Δήμου δεν επαρκεί να καλύψει τις αρμοδιότητες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας και για το λόγο αυτό είναι αναγκαία η κατανομή κύριων και παράλληλων καθηκόντων, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ (ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΥΡΙΩΝ & ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ)

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ

1. ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Τσουλίδου Ελισάβετ, ΔΕ Νοσηλευτριών

2. ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Δεν παρέχεται

3. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Δεν παρέχεται

4. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Δεν παρέχεται

5. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ

Καρούνη Μαρίνα, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού

Ζέκος Χρήστος, ΠΕ Γεωπόνων

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

Τσιλιγκίρη Ευαγγελία, ΠΕ Διοικητικού/ Οικονομικού

6. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Ζέκος Χρήστος, ΠΕ Γεωπόνων

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων-Μηχανολόγων Μηχανικών   

Μαρινέλης Βασίλειος, ΔΕ Οδηγών αυτοκινήτων

Δαλακούρας Ιωάννης, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Ρόϊδος Στέργιος, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Σταμπολής Λαμπρινός, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Τσουλιάγκας Χρήστος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Βασιλειάδης Νικόλαος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Καπούλας Κωνσταντίνος, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Ντίνας Ιωάννης, ΔΕ Υδραυλικών

Μπακάλμπασης Χαράλαμπος, ΔΕ Τεχνιτών Θερμό-Υδραυλικών  

Γιαγτζόγλου Ανέστης, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Νικολάου Φώτιος, ΔΕ Ηλεκτρολόγων

Μπαλέσντραβος  Χρήστος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Αραμπατζίδης Ολύμπιος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Βαρελάς Δημήτριος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Κοζλεκίδου Ελένη, Εργατών Καθαριότητας

Σαλή Γιουσούφ, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Χουσεΐν Ερτζάν, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Διευθυντής

Ζέκος Χρήστος, ΠΕ Γεωπόνων     

1. ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ

Προϊστάμενος

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων – Μηχανολόγων Μηχανικών

Μπαρτσώτα Παναγιώτα, ΥΕ Γενικών Καθηκόντων – Κλητήρων Θυρωρών (αρμοδιότητες Γραφείου Κίνησης)

Μουμίν Αρήφ, κλάδου ΥΕ Εργατών Πρασίνου – Κήπων (Κοπή, κλάδεμα δέντρων)

Μαρινέλης Βασίλειος, ΔΕ Οδηγών αυτοκινήτων

Ρόϊδος Στέργιος, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Σταμπολής Λαμπρινός, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Δαλακούρας Ιωάννης, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων (Οδηγός απορριμματοφόρου, συντήρηση δημοτικού οδικού δικτύου)

Μπαλέσντραβος  Χρήστος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Αραμπατζίδης Ολύμπιος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Βαρελάς Δημήτριος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Κοζλεκίδου Ελένη, Εργατών Καθαριότητας

Σαλή Γιουσούφ, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Χουσεΐν Ερτζάν, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Τσουσκίδου Σωσάννα, ΥΕ Καθαριστριών (κατά αποκλειστικότητα καθαριότητα Κεντρικών Υπηρεσιών Δήμου και κτιρίων ΚΕΠ, ΚΑΠΗ & Κέντρου Κοινότητας)

2. ΤΜΗΜΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Προϊστάμενος

Παπασάββας Αθανάσιος, ΠΕ Γεωπόνων (Λαϊκές αγορές, Εμπορικές δραστηριότητες – Άδειες λειτουργίας καταστημάτων, Άδειες τοπικών προϊόντων, Περισυλλογή αδέσποτων ζώων, Διαδικασία εκμίσθωσης αδιάθετων αγροτεμαχίων)

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων – Μηχανολόγων Μηχανικών (Άδειες γεωτρήσεων)

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Αναπληρώτρια Διευθύντρια

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

1. ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Αναπλρωτής Προϊστάμενος

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση τεχνικών έργων, σχολικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, δημοτικών κτιρίων)

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση κάθε μορφής προγραμμάτων και χρηματοδοτήσεων)

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων – Μηχανολόγων Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση έργων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης)

Βασιλειάδης Νικόλαος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Νικολάου Φώτιος, ΔΕ Ηλεκτρολόγων

2. ΤΜΗΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Πολεοδομικά θέματα, άδειες χρήσης γης, έκδοση αδειών, τακτοποιήσεις και επίβλεψη συντήρησης δημοτικών κτιρίων) 

3. ΤΜΗΜΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ, ΑΡΔΕΥΣΗΣ & ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ

Αναπληρωτής Προϊστάμενος

Μπακάλμπασης Χαράλαμπος, ΔΕ Τεχνιτών Θερμό-Υδραυλικών  

Καπούλας Κωνσταντίνος, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Ντίνας Ιωάννης, ΔΕ Υδραυλικών   

Γιαγτζόγλου Ανέστης, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών – Συντηρητών Καλοριφέρ

Τσουλιάγκας Χρήστος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Αθανασιάδης Συμεών, ΔΕ Υδρομετρητών (μετρήσεις, αντικαταστάσεις υδρομέτρων)

Χαλκιοπούλου Παρασκευή, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων (μετρήσεις, αντικαταστάσεις υδρομέτρων)

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Αναπληρώτρια Διευθύντρια

Τσιλιγκίρη Ευαγγελία, ΠΕ Διοικητικού/ Οικονομικού (Ειδική Γραμματέας και Στατιστικά Δελτία Νομικών Προσώπων Δήμου Ιάσμου, ήτοι ΚΕΠΑΚΑΔΙ – Σχολικές Επιτροπές, Συντονισμός και Επίβλεψη Δημοτικού Παιδικού Σταθμού, Προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι, Κέντρου Κοινότητας και Δομής Σίτισης)

1. ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

Αλεξάνδρου Αργυρώ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Βασιλειάδου Λεονώρα, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Κατρανίτσα Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Ομέρ Εμινέ, ΠΕ Νοσηλευτριών

Τσουγκρανά Σοφία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Θεοδώρου Μαρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Βουλγαρίδου Αναστασία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Αναγνώστου Ανέστης, ΔΕ Νοσηλευτών

Γκατζαλίδου Σωτηρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Κουσκουρίδου Ελένη, ΔΕ Βρεφονηπιοκόμων

Χαλκιοπούλου Αρετή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Καζάκης Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών (Βοήθεια στο Σπίτι, Κέντρο Κοινότητας, Δομή Σίτισης)

Μπίζογλου Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών (Διάθεση στο Κέντρο Υγείας Ιάσμου έως την 31/12/2023 σύμφωνα με την 384/2021 απόφαση Δημάρχου)

Σουγλή Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών(Κέντρο Κοινότητας, Δομή Σίτισης)

Κωτσοπούλου Ιωάννα, ΠΕ Ψυχολόγων (Κέντρο Κοινότητας)

Ισμαήλ Φεριστέ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών (Κέντρο Κοινότητας)

2. ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Τσουλίδου Ελισάβετ, ΔΕ Νοσηλευτριών

Μπαλεστράβου Μαρία, ΥΕ Καθαριστριών (καθαριότητα σχολικών μονάδων)

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διευθύντρια

Καρούνη Μαρίνα, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Μητρώο Προσωπικού, Ειδική Γραμματέας Εκτελεστικής Επιτροπής, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής)

1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ & ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Προϊσταμένη

Καλογιαντσίδου Ελένη, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ειδική Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου)

Κατραντζή Ολγα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών (Γραμματειακή Υποστήριξη Συμβουλίων Τοπικών Κοινοτήτων)

2. ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ & ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Νασούδη Φεβρωνία, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ληξιαρχείο)

Μπελτσίδης Αθανάσιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων(Δημοτολόγια, Πρωτόκολλο)

Γκαϊτσίδου Μαγδαληνή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών (Δημοτολόγια, Πρωτόκολλο)

3. ΤΜΗΜΑ ΚΕΠ

Προϊσταμένη

Κατραντζή Ολγα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών 

Μπλούχος Θεόδωρος, ΤΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Φλώρου Αγόρω, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μεχμέτ Φιουρουζάν, ΔΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

4. ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Αναπληρωτής Προϊστάμενος

Αναστασιάδης Λάζαρος, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Θέματα Προϋπολογισμού, ΧΕΠ προμηθειών, υπηρεσιών και έργων, Στατιστικά Δελτία Δήμου, Ηλεκτρονική Αποθήκη, Δανειστικά Συμβόλαια)   

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Εσόδων-Περιουσίας, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών)  

Τσιλιγγίρη Αικατερίνη, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Μισθοδοσία  προσωπικού και αιρετών, συμβάσεις πρόσληψης προσωπικού, αρμοδιότητες γραφείου απασχόλησης)  

5. ΤΜΗΜΑ ΤΑΜΕΙΟΥ, ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Εσόδων-Περιουσίας, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών)

Τατσίδου Ροδή, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ταμίας)

Δεληγιαννίδης Αλέξανδρος, ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού (Αναπληρωτής Ταμίας, Αναπληρωτής Εισπράκτορας, Βεβαιώσεις ΤΑΠ και ΔΕΗ, Έκδοση – Βεβαίωση – Παρακολούθηση – Διαγραφές Λογαριασμών και Τελών Ύδρευσης)

Φλώρου Αγόρω, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών (Εισπράκτορας)

6. ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ, ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Τσιλιγγίρη Αικατερίνη, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Μισθοδοσία  προσωπικού και αιρετών, συμβάσεις πρόσληψης προσωπικού, αρμοδιότητες γραφείου απασχόλησης)

Αναστασιάδης Λάζαρος, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Θέματα Προϋπολογισμού, ΧΕΠ προμηθειών, υπηρεσιών και έργων, Στατιστικά Δελτία Δήμου, Ηλεκτρονική Αποθήκη, Δανειστικά Συμβόλαια)   

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Εσόδων-Περιουσίας, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών)  

                      ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

1. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΣΩΣΤΗ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Μεχμέτ Ουμού, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΤΑΜΕΙΟΥ

Νεραντζάκης Στέργιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων

Μεχμέτ Ουμού, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

2. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΑΜΑΞΑΔΕΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Ζάρα Αικατερίνη, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΤΑΜΕΙΟΥ 

Ζάρα Αικατερίνη, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών (Εισπράκτορας Δημοτικής Ενότητας Αμαξάδων)

Γκουμάρας Χριστόδουλος, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού 

3. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΑΣΩΜΑΤΟΥΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Αλή Ιλχάν, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΤΑΜΕΙΟΥ

Αλή Ιλχάν, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών (Εισπράκτορας Τοπικής Κοινότητας Ασωμάτων)

Τσολάκης Ελευθέριος, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Αναπληρωτής εισπράκτορας Τοπικής Κοινότητας Ασωμάτων)

Β.  ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ (ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ – ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ)

1. Όπου στην παρούσα απόφαση, υφίσταται διπλή εγγραφή ονόματος εργαζομένων σε δύο ή περισσότερα τμήματα, η εγγραφή αυτή συνιστά και αποτελεί ανάθεση παραλλήλων καθηκόντων, καθώς το υπάρχον προσωπικό του Δήμου δεν επαρκεί για να καλύψει τις αρμοδιότητες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

2. Αναθέτει στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων και στο λοιπό προσωπικό για το οποίο δεν αναφέρονται ρητά, τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων όπως περιγράφονται αναλυτικά στα σχετικά άρθρα του ΟΕΥ του Δήμου Ιάσμου.

3. Οι Προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων επιπέδου Διεύθυνσης μπορούν με προφορική ή γραπτή εντολή τους να αναθέτουν επιπλέον εργασίες της Διεύθυνσης, στους Προϊσταμένους Τμημάτων ή Γραφείων και λοιπούς υπαλλήλους.

Επιπλέον ο Δήμαρχος, η Γενική Γραμματέας και οι καθ ύλη Αντιδήμαρχοι, εκτιμώντας τις υπηρεσιακές ανάγκες, με προφορική ή γραπτή εντολή τους αναθέτουν σε όλους τους εργαζομένους επιπλέον εργασίες ή καθήκοντα.

4. Η Γενική Γραμματέας υπογράφει την έγκριση των πάσης φύσεως αδειών των εργαζομένων της υπηρεσίας, μετά την εκτίμηση των υπηρεσιακών αναγκών, σε συνεννόηση με τον Δήμαρχο, τους καθ ύλη Αντιδημάρχους και τους Διευθυντές Υπηρεσιών.

5. Η Γενική Γραμματέας, οι Διευθυντές και οι Προϊστάμενοι όλων των οργανικών μονάδων υπογράφουν :

Τις εισηγήσεις προς όλα τα συλλογικά ή μονομελή όργανα του Δήμου, για τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς τους. Τα διαβιβαστικά έγγραφα και τα έγγραφα αλληλογραφίας των μονάδων που προΐστανται και που δεν έχουν αποφασιστικό ή γνωμοδοτικό χαρακτήρα. Τις κάθε είδους βεβαιώσεις, θεωρήσεις γνησίου υπογραφών, επικυρώσεις λοιπών δημοσίων εγγράφων.

6. Καταργεί τις με αριθμό 10/2014, 278Α / 2016, 386/2018, 569/2019, 641/2019, 752/2019, 217/2020, 819/2020, 1075/2020, 1128/2020, 1/2021, 2/2021, 3/2021, 213/2021 αποφάσεις του Δημάρχου Ιάσμου περί τοποθέτησης υπαλλήλων και κάθε άλλη σχετική ή συναφής απόφαση περί τοποθέτησης υπαλλήλων του Δήμου Ιάσμου.

7. Η παρούσα να αναρτηθεί στη Διαύγεια και στην ιστοσελίδα του Δήμου Ιάσμου.

Last modified: 3 Σεπτεμβρίου 2021

Comments are closed.