Clear sky
18°C
 

Απόφαση Ανάθεσης Καθηκόντων 2021

16 Μαρτίου 2021

ΑΠΟΦΑΣΗ
ΑΡΙΘΜΟΣ 214/2021
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΑΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010.
  2. Τις διατάξεις του ισχύοντα Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ιάσμου (ΦΕΚ 3021/Β/30-12-2011, ΦΕΚ 1391/Β/25-04-2018, ΦΕΚ 1022/Β/27-03-2019).
  3. Τις με αριθμό 74/2013 και 75/2013 αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΟΤΑ Ν. Ροδόπης, περί κρίσης Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων.
  4. Τις με αριθμό 10/2014, 278Α / 2016, 386/2018, 569/2019, 641/2019, 752/2019, 217/2020, 819/2020, 1075/2020, 1128/2020, 1/2021, 2/2021, 3/2021, 213/2021 αποφάσεις του Δημάρχου Ιάσμου περί τοποθέτησης υπαλλήλων.
  5. Το γεγονός ότι το υπάρχον προσωπικό του Δήμου δεν επαρκεί να καλύψει τις αρμοδιότητες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας και για το λόγο αυτό είναι αναγκαία η κατανομή κύριων και παράλληλων καθηκόντων, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

(ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΥΡΙΩΝ & ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ)

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ

ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ/ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Τσουλίδου Ελισάβετ, ΔΕ Νοσηλευτριών

ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Δεν παρέχεται

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

Δεν παρέχεται

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Δεν παρέχεται

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ/ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Δεν παρέχεται 

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Προϊστάμενος

Παπασάββας Αθανάσιος, ΠΕ Γεωπόνων (Λαϊκές αγορές, Εμπορικές δραστηριότητες – Άδειες λειτουργίας καταστημάτων, Άδειες τοπικών προϊόντων, Περισυλλογή αδέσποτων ζώων, Διαδικασία εκμίσθωσης αδιάθετων αγροτεμαχίων)

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Αλεξάνδρου Αργυρώ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Βασιλειάδου Λεονώρα, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Κατρανίτσα Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Ομέρ Εμινέ, ΠΕ Νοσηλευτριών

Βουλγαρίδου Αναστασία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Θεοδώρου Μαρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Γκατζαλίδου Σωτηρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Τσουγκρανά Σοφία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Αναγνώστου Ανέστης, ΔΕ Νοσηλευτών

Τσουλίδου Ελισάβετ, ΔΕ Νοσηλευτριών

Καζάκης Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Χαλκιοπούλου Αρετή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Γκαϊτσίδου Μαγδαληνή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Μπίζογλου Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών (Κ.Υ. Ιάσμου έως 10/05/2021)

Σουγλή Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών(Κέντρο Κοινότητας, Δομή Σίτισης)

Κωτσοπούλου Ιωάννα, ΠΕ Ψυχολόγων (Κέντρο Κοινότητας)

Ισμαήλ Φεριστέ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών (Κέντρο Κοινότητας)

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ,ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διευθυντής

Ζέκος Χρήστος, ΠΕ Γεωπόνων     

Μπαρτσώτα Παναγιώτα, ΥΕ Γενικών Καθηκόντων – Κλητήρων Θυρωρών (αρμοδιότητες Γραφείου Κίνησης, άδειες κοπής δέντρων)

Μουμίν Αρήφ, κλάδου ΥΕ Εργατών Πρασίνου – Κήπων

ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ

Αναπληρωτής Προϊστάμενος

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Πολεοδομικά θέματα, άδειες χρήσης γης, έκδοση αδειών, τακτοποιήσεις και επίβλεψη συντήρησης δημοτικών κτιρίων) 

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών 

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων-Μηχανολόγων Μηχανικών   

ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Προϊστάμενος

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων-Μηχανολόγων Μηχανικών (Άδειες χρήσης νερού, υδρευτικών και αρδευτικών γεωτρήσεων)   

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών 

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

Μαρινέλης Βασίλειος, ΔΕ Οδηγών αυτοκινήτων (Συντήρηση γηπέδων- δημοτικού οδικού δικτύου ΔΕ Σώστου)

Δαλακούρας Ιωάννης, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων (Συντήρηση γηπέδων- δημοτικού οδικού δικτύου ΔΕ Ιάσμου & ΔΕ Αμαξάδων)

Ρόϊδος Στέργιος, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Σταμπόλης Λαμπρινός, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Μπαλέσντραβος  Χρήστος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Αραμπατζίδης Ολύμπιος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Βαρελάς Δημήτριος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Κοζλεκίδου Ελένη, Εργατών Καθαριότητας

Σαλή Γιουσούφ, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Χουσεΐν Ερτζάν, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Μπαλεστράβου Μαρία, ΥΕ Καθαριστριών (καθαριότητα σχολικών μονάδων)  

Τσουσκίδου Σωσάννα, ΥΕ Καθαριστριών (κατά αποκλειστικότητα καθαριότητα Κεντρικών Υπηρεσιών Δήμου και κτιρίων ΚΕΠ, ΚΑΠΗ & Κέντρου Κοινότητας)  

ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Προϊσταμένη

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση κάθε μορφής προγραμμάτων και χρηματοδοτήσεων)

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση τεχνικών έργων, σχολικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, δημοτικών κτιρίων)

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων – Μηχανολόγων Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση έργων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης)

Τσουλιάγκας Χρήστος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Βασιλειάδης Νικόλαος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Καπούλας Κωνσταντίνος, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Ντίνας Ιωάννης, ΔΕ Υδραυλικών

Μπακάλμπασης Χαράλαμπος, ΔΕ Τεχνιτών Θερμό-Υδραυλικών  

Γιαγτζόγλου Ανέστης, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών – Συντηρητών Καλοριφέρ

Αθανασιάδης Συμεών, ΔΕ Υδρομετρητών (μετρήσεις, αντικαταστάσεις)

Νικολάου Φώτιος, ΔΕ Ηλεκτρολόγων

Καζάκης Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών (οδηγός φορτηγών οχημάτων)

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διευθύντρια

Καρούνη Μαρίνα, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Μητρώο Προσωπικού, Ειδική Γραμματέας Εκτελεστικής Επιτροπής, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής)

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Προϊσταμένη

Καλογιαντσίδου Ελένη, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ειδική Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου)

Κατραντζή Ολγα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών (Γραμματειακή Υποστήριξη Συμβουλίων Τοπικών Κοινοτήτων)

ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Νασούδη Φεβρωνία, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ληξιαρχείο)

Μπελτσίδης Αθανάσιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων(Δημοτολόγια, Πρωτόκολλο)

Γκαϊτσίδου Μαγδαληνή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών (Δημοτολόγια, Πρωτόκολλο)

ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΜΕΙΟΥ

Προϊσταμένη

Τσιλιγκίρη Ευαγγελία, ΠΕ Διοικητικού/ Οικονομικού (Ειδική Γραμματέας και Στατιστικά Δελτία, Νομικών Προσώπων Δήμου Ιάσμου, ήτοι ΚΕΠΑΚΑΔΙ – Σχολικές Επιτροπές – Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση)

Αναστασιάδης Λάζαρος, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Θέματα Προϋπολογισμού, ΧΕΠ προμηθειών, υπηρεσιών και έργων, Στατιστικά Δελτία Δήμου, Ηλεκτρονική Αποθήκη, Δανειστικά Συμβόλαια)   

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Εσόδων-Περιουσίας, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών)  

Τσιλιγγίρη Αικατερίνη, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Μισθοδοσία  προσωπικού και αιρετών, συμβάσεις πρόσληψης προσωπικού, αρμοδιότητες γραφείου απασχόλησης)  

Τατσίδου Ροδή, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ταμίας)

Δεληγιαννίδης Αλέξανδρος, ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού (Αναπληρωτής Ταμίας, Αναπληρωτής Εισπράκτορας, Βεβαιώσεις ΤΑΠ και ΔΕΗ, Έκδοση – Βεβαίωση – Παρακολούθηση – Διαγραφές Λογαριασμών και Τελών Ύδρευσης)

Φλώρου Αγόρω, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών (Εισπράκτορας)   

ΤΜΗΜΑ ΚΕΠ

Προϊσταμένη

Κατραντζή Ολγα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών 

Μεχμέτ Ουμού, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Φλώρου Αγόρω, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μεχμέτ Φιουρουζάν, ΔΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

1. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΣΩΣΤΗ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Μπλούχος Θεόδωρος, ΤΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Αλή Ιλχάν, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

Δεν παρέχεται

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Δεν παρέχεται

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Νεραντζάκης Στέργιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων

Αλή Ιλχάν, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών (δημοτολόγια – εισπράκτορας Κοινότητας Ασωμάτων)

Τσολάκης Ελευθέριος, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (δημοτολόγια – αναπληρωτής εισπράκτορας Κοινότητας Ασωμάτων)

ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΜΕΙΟΥ

Μπλούχος Θεόδωρος, ΤΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

2. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΑΜΑΞΑΔΕΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Ζάρα Αικατερίνη, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

Δεν παρέχεται

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Δεν παρέχεται

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Γκουμάρας Χριστόδουλος, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΜΕΙΟΥ

Ζάρα Αικατερίνη, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Β.  ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ (ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ – ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ)

1. Όπου στην παρούσα απόφαση, υφίσταται διπλή εγγραφή ονόματος εργαζομένων σε δύο ή περισσότερα τμήματα, η εγγραφή αυτή συνιστά και αποτελεί ανάθεση παραλλήλων καθηκόντων.

2. Οι ενέργειες του Προϊσταμένου Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης τελούν πάντοτε υπό την τουλάχιστον προφορική έγκριση και συντονισμό της Γενικής Γραμματέας του Δήμου Ιάσμου.  

3. Οι ενέργειες του Προϊσταμένου Τμήματος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας, Πρασίνου και Πολιτικής Προστασίας, τελούν πάντοτε υπό την τουλάχιστον προφορική έγκριση και συντονισμό του Γενικού Διευθυντή Περιβάλλοντος, Πολεοδομίας και Τεχνικών Υπηρεσιών, εναρμονιζόμενες πάντοτε με την 1128/2020 απόφαση του Δημάρχου Ιάσμου.

4. Αναθέτει στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων και στο λοιπό προσωπικό για το οποίο δεν αναφέρονται ρητά, τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων όπως περιγράφονται αναλυτικά στα σχετικά άρθρα του ΟΕΥ του Δήμου Ιάσμου.

5. Οι Προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων επιπέδου Διεύθυνσης μπορούν με προφορική ή γραπτή εντολή τους να αναθέτουν επιπλέον εργασίες της Διεύθυνσης, στους Προϊσταμένους Τμημάτων ή Γραφείων και λοιπούς υπαλλήλους.

Επιπλέον ο Δήμαρχος, η Γενική Γραμματέας και οι καθ ύλη Αντιδήμαρχοι, εκτιμώντας τις υπηρεσιακές ανάγκες, με προφορική ή γραπτή εντολή τους αναθέτουν σε όλους τους εργαζομένους επιπλέον εργασίες ή καθήκοντα.

6. Η Γενική Γραμματέας υπογράφει την έγκριση των πάσης φύσεως αδειών των εργαζομένων της υπηρεσίας, μετά την εκτίμηση των υπηρεσιακών αναγκών, σε συνεννόηση με τον Δήμαρχο, τους καθ ύλη Αντιδημάρχους και τους Διευθυντές Υπηρεσιών.

7. Η Γενική Γραμματέας, οι Διευθυντές και Προϊστάμενοι όλων των οργανικών μονάδων υπογράφουν :

Τις εισηγήσεις προς όλα τα συλλογικά ή μονομελή όργανα του Δήμου, για τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς τους.

Τα διαβιβαστικά έγγραφα και τα έγγραφα αλληλογραφίας των μονάδων που προΐστανται και που δεν έχουν αποφασιστικό ή γνωμοδοτικό χαρακτήρα.

Τις κάθε είδους βεβαιώσεις, θεωρήσεις γνησίου υπογραφών, επικυρώσεις λοιπών δημοσίων εγγράφων.

8. Η παρούσα να αναρτηθεί στη Διαύγεια και στην ιστοσελίδα του Δήμου Ιάσμου.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΟΝΤΕΡ ΜΟΥΜΙΝ

Last modified: 16 Μαρτίου 2021

Comments are closed.