Clear sky
18°C
 

Ανάθεση Καθηκόντων

6 Οκτωβρίου 2022

ΑΠΟΦΑΣΗ
1052/2022
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΑΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010, ως ισχύουν.
  2. Τις διατάξεις των άρθρων 72, 89, 99 και 100 του Ν. 3584/2007, ως ισχύουν.
  3. Τις διατάξεις του ισχύοντα Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ιάσμου (ΦΕΚ 3021/Β/30-12-2011, ΦΕΚ 1391/Β/25-04-2018, ΦΕΚ 1022/Β/27-03-2019, ΦΕΚ 3691/Β/11-08-2021)
  4. Τις με αριθμό 74/2013 και 75/2013 αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΟΤΑ Ν. Ροδόπης, περί κρίσης Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων.
  5. Τις με αριθμό 10/2014, 278Α / 2016, 386/2018, 569/2019, 641/2019, 752/2019, 217/2020, 819/2020, 1075/2020, 1128/2020, 1/2021, 2/2021, 3/2021, 213/2021, 384/2021 αποφάσεις του Δημάρχου Ιάσμου περί τοποθέτησης υπαλλήλων.
  6. Την με αριθμό 1051/2022 απόφαση Δημάρχου, περί τοποθέτησης Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων του Δήμου Ιάσμου.
  7. Την με αριθμό 1053/2022 απόφαση Δημάρχου, περί Κανονισμού Λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών.
  8. Το γεγονός ότι το υπάρχον προσωπικό του Δήμου δεν επαρκεί για να καλύψει τις αρμοδιότητες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας και για το λόγο αυτό είναι αναγκαία η κατανομή κύριων και παράλληλων καθηκόντων, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των δημοτών.

                                                    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

                                                 Α. ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

(ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΥΡΙΩΝ & ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ)

  ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ

1. ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Τσουλίδου Ελισάβετ, ΔΕ Νοσηλευτριών

2. ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Δεν παρέχεται

3. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Δεν παρέχεται

4. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Τσιλιγγίρη Αικατερίνη, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού

5. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ

Αναπληρωτής Προϊστάμενος

Δεληγιαννίδης Αλέξανδρος, ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού

Ζέκος Χρήστος, ΠΕ Γεωπόνων

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

Καρούνη Μαρίνα, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού

6. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Ζέκος Χρήστος, ΠΕ Γεωπόνων

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων-Μηχανολόγων Μηχανικών

Παπασάββας Αθανάσιος, ΠΕ Γεωπόνων

Μαρινέλης Βασίλειος, ΔΕ Οδηγών αυτοκινήτων

Δαλακούρας Ιωάννης, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Ρόϊδος Στέργιος, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Σταμπόλης Λαμπρινός, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Τσουλιάγκας Χρήστος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Βασιλειάδης Νικόλαος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Καπούλας Κωνσταντίνος, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Ντίνας Ιωάννης, ΔΕ Υδραυλικών

Μπακάλμπασης Χαράλαμπος, ΔΕ Τεχνιτών Θερμό-Υδραυλικών  

Γιαγτζόγλου Ανέστης, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Μπαλέστραβος Χρήστος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Αραμπατζίδης Ολύμπιος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Βαρελάς Δημήτριος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Κοζλεκίδου Ελένη, Εργατών Καθαριότητας

Σαλή Γιουσούφ, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Χουσεΐν Ερτζάν, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Μουμίν Αρήφ, ΥΕ Εργατών Πρασίνου – Κήπων

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Διευθυντής

Ζέκος Χρήστος, ΠΕ Γεωπόνων     

1. ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ

Προϊστάμενος

Παπασάββας Αθανάσιος, ΠΕ Γεωπόνων

Μαρινέλης Βασίλειος, ΔΕ Οδηγών αυτοκινήτων

Ρόϊδος Στέργιος, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Σταμπόλης Λαμπρινός, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Δαλακούρας Ιωάννης, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων (Οδηγός απορριμματοφόρου, συντήρηση πρασίνου και καθαριότητας δημοτικού οδικού δικτύου, συντήρηση- καλλωπισμός αθλητικών εγκαταστάσεων)

Μουμίν Αρήφ, ΥΕ Εργατών Πρασίνου – Κήπων (Κοπή – κλάδεμα δέντρων, συντήρηση – καλλωπισμός αθλητικών εγκαταστάσεων)

Μπαλέστραβος  Χρήστος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Αραμπατζίδης Ολύμπιος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Βαρελάς Δημήτριος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Κοζλεκίδου Ελένη, Εργατών Καθαριότητας

Σαλή Γιουσούφ, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Χουσεΐν Ερτζάν, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Τσουσκίδου Σωσάννα, ΥΕ Καθαριστριών (κατά αποκλειστικότητα καθαριότητα Κεντρικών Υπηρεσιών Δήμου και κτιρίων ΚΕΠ, ΚΑΠΗ & Κέντρου Κοινότητας)

2. ΤΜΗΜΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Νεραντζάκης Στέργιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων

Μπελτσίδης Αθανάσιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων

Σκουλαρίκας Διαμαντής, ΤΕ Μηχανικών Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος   

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Αναπληρώτρια Διευθύντρια

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

1. ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Αναπληρωτής Προϊστάμενος

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση τεχνικών έργων, σχολικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, δημοτικών κτιρίων)

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση κάθε μορφής προγραμμάτων και χρηματοδοτήσεων)

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων – Μηχανολόγων Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση έργων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης)

Βασιλειάδης Νικόλαος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

2. ΤΜΗΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Πολεοδομικά θέματα, άδειες χρήσης γης, έκδοση αδειών, τακτοποιήσεις και επίβλεψη συντήρησης δημοτικών κτιρίων, διαδικασίες ολοκλήρωσης Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου) 

3. ΤΜΗΜΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ, ΑΡΔΕΥΣΗΣ & ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ

Προϊστάμενος

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων – Μηχανολόγων Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση έργων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης, άδειες γεωτρήσεων)

Μπακάλμπασης Χαράλαμπος, ΔΕ Τεχνιτών Θερμουδραυλικών  

Καπούλας Κωνσταντίνος, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών – Συντηρητών Καλοριφέρ

Ντίνας Ιωάννης, ΔΕ Υδραυλικών   

Γιαγτζόγλου Ανέστης, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών – Συντηρητών Καλοριφέρ

Τσουλιάγκας Χρήστος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διευθύντρια

Καρούνη Μαρίνα, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού

(Ειδική Γραμματέας και Στατιστικά Δελτία Νομικών Προσώπων Δήμου Ιάσμου, ήτοι ΚΕΠΑΚΑΔΙ – Σχολικές Επιτροπές, Συντονισμός και Επίβλεψη Δημοτικού Παιδικού Σταθμού, Προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι, Κέντρου Κοινότητας, Δομής Σίτισης, Κοινωνικού Παντοπωλείου)

1. ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

Προϊσταμένη

Τσιλιγκίρη Ευαγγελία, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού

(Ειδική Γραμματέας και Στατιστικά Δελτία Νομικών Προσώπων Δήμου Ιάσμου, ήτοι ΚΕΠΑΚΑΔΙ – Σχολικές Επιτροπές, Συντονισμός και Επίβλεψη Δημοτικού Παιδικού Σταθμού, Προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι, Κέντρου Κοινότητας, Δομής Σίτισης, Κοινωνικού Παντοπωλείου)

Αλεξάνδρου Αργυρώ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Βασιλειάδου Λεονώρα, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Κατρανίτσα Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Ομέρ Εμινέ, ΠΕ Νοσηλευτριών

Τσουγκρανά Σοφία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Θεοδώρου Μαρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Βουλγαρίδου Αναστασία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Αναγνώστου Ανέστης, ΔΕ Νοσηλευτών

Γκατζαλίδου Σωτηρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Τσουλίδου Ελισάβετ, ΔΕ Νοσηλευτριών

Χαλκιοπούλου Αρετή ΥΕ Οικογενειακών βοηθών

Καζάκης Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών (Βοήθεια στο Σπίτι, Κέντρο Κοινότητας, Δομή Σίτισης)

Μπίζογλου Θεόδωρος,ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Γκαϊτσίδου Μαγδαληνή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Σουγλή Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών(Κέντρο Κοινότητας, Δομή Σίτισης)

Κωτσοπούλου Ιωάννα, ΠΕ Ψυχολόγων (Κέντρο Κοινότητας)

Ισμαήλ Φεριστέ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών (Κέντρο Κοινότητας)

2. ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Τσουλίδου Ελισάβετ, ΔΕ Νοσηλευτριών

Μπαλεστράβου Μαρία, ΥΕ Καθαριστριών (καθαριότητα σχολικών μονάδων)

Τσουσκίδου Σωσάννα, ΥΕ Καθαριστριών

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ & ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Προϊσταμένη

Καλογιαντσίδου Ελένη, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ειδική Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομική Επιτροπή, Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, Συμβούλια Δημοτικών Κοινοτήτων)

Βουλγαρίδου Αναστασία, ΔΕ Νοσηλευτριών(Υποστήριξη Γραμματείας Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομική Επιτροπή, Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, Συμβούλια Δημοτικών Κοινοτήτων)

2. ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ & ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Νασούδη Φεβρωνία, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ληξιαρχείο)

Μπελτσίδης Αθανάσιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων (Δημοτολόγια, Πρωτόκολλο)

Σκουλαρίκας Διαμαντής, ΤΕ Μηχανικών Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος (Πρωτόκολλο)   

3. ΤΜΗΜΑ ΚΕΠ

Προϊσταμένη

Κατραντζή Ολγα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών 

Μπλούχος Θεόδωρος, ΤΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Φλώρου Αγόρω, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μεχμέτ Φιουρουζάν, ΔΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μεχμέτ Ουμού, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

4. ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού / Λογιστικού (Θέματα Προϋπολογισμού, ΧΕΠ προμηθειών, υπηρεσιών και έργων, Στατιστικά Δελτία Δήμου, Δανειστικά Συμβόλαια)

Δεληγιαννίδης Αλέξανδρος, ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού (Θέματα Προϋπολογισμού, ΧΕΠ προμηθειών, υπηρεσιών και έργων, Στατιστικά Δελτία Δήμου, Δανειστικά Συμβόλαια)

5. ΤΜΗΜΑ ΤΑΜΕΙΟΥ, ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Τατσίδου Ροδή, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ταμίας, Αναπληρώτρια Εισπράκτορας,)

Φλώρου Αγόρω, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών (Εισπράκτορας, Αναπληρώτρια Ταμίας, Βεβαιώσεις ΤΑΠ και ΔΕΗ, Έκδοση, Βεβαίωση, Παρακολούθηση, Διαγραφές Λογαριασμών και Τελών Ύδρευσης)

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Εσόδων-Περιουσίας, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών)

Δεληγιαννίδης Αλέξανδρος, ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού (Εσόδων-Περιουσίας, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών)

6. ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ, ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Εσόδων-Περιουσίας, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών)

Δεληγιαννίδης Αλέξανδρος, ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού (Εσόδων-Περιουσίας, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών)

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

1. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΣΩΣΤΗ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Κατραντζή Ολγα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΤΑΜΕΙΟΥ

Κατραντζή Ολγα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών  (Εισπράκτορας Δημοτικής Ενότητας Σώστου)

Νεραντζάκης Στέργιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων

Γκαϊτσίδου Μαγδαληνή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Μουσταφά Νεζλιχάν, ΥΕ Βοηθητικών Εργασιών Καθαριότητας

2. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΑΜΑΞΑΔΕΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Ζάρα Αικατερίνη, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΤΑΜΕΙΟΥ 

Ζάρα Αικατερίνη, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών (Εισπράκτορας Δημοτικής Ενότητας Αμαξάδων)

3. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΑΣΩΜΑΤΟΥΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Αλή Ιλχάν, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΤΑΜΕΙΟΥ

Αναστασιάδης Λάζαρος, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Εισπράκτορας Τοπικής Κοινότητας Ασωμάτων)

Β.  ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ (ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ – ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ)

1. Όπου στην παρούσα απόφαση, υφίσταται διπλή εγγραφή ονόματος εργαζομένων σε δύο ή περισσότερα τμήματα, η εγγραφή αυτή συνιστά και αποτελεί ανάθεση παραλλήλων καθηκόντων, καθώς το υπάρχον προσωπικό του Δήμου δεν επαρκεί για να καλύψει τις αρμοδιότητες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

2. Αναθέτει στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων και στο λοιπό προσωπικό για το οποίο δεν αναφέρονται ρητά, τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων όπως περιγράφονται αναλυτικά στα σχετικά άρθρα του ΟΕΥ του Δήμου Ιάσμου.

3. Οι Προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων επιπέδου Διεύθυνσης ή Τμήματος μπορούν με προφορική ή γραπτή εντολή τους να αναθέτουν επιπλέον εργασίες της Διεύθυνσης ή Τμήματος σε υφισταμένους σύμφωνα με το παρόν λοιπούς υπαλλήλους. Οι προφορικές ή γραπτές εντολές των παραπάνω προϊσταμένων οργανικών μονάδων τελούν υποχρεωτικά και πάντοτε σε προηγούμενη προφορική ή γραπτή έγκριση του Δημάρχου Ιάσμου.

Επιπλέον ο Δήμαρχος, η Γενική Γραμματέας και οι καθ ύλη Αντιδήμαρχοι, εκτιμώντας τις υπηρεσιακές ανάγκες, με προφορική ή γραπτή εντολή τους αναθέτουν σε όλους τους υπαλλήλους επιπλέον εργασίες ή καθήκοντα.

4. Ο Δήμαρχος και μόνο υπογράφει & εγκρίνει τις πάσης φύσεως άδειες των υπαλλήλων της υπηρεσίας.

5. Η Γενική Γραμματέας, οι Διευθυντές και οι Προϊστάμενοι όλων των οργανικών μονάδων υπογράφουν :

Τις εισηγήσεις προς όλα τα συλλογικά ή μονομελή όργανα του Δήμου, για τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς τους. Τα διαβιβαστικά έγγραφα και τα έγγραφα αλληλογραφίας των μονάδων που προΐστανται και που δεν έχουν αποφασιστικό ή γνωμοδοτικό χαρακτήρα. Τις κάθε είδους βεβαιώσεις, θεωρήσεις γνησίου υπογραφών, επικυρώσεις λοιπών δημοσίων εγγράφων.

6. Καταργεί κάθε προηγούμενη απόφαση του Δημάρχου Ιάσμου περί τοποθέτησης υπαλλήλων και κάθε άλλη σχετική ή συναφής απόφαση περί τοποθέτησης υπαλλήλων του Δήμου Ιάσμου, ειδικότερα δε ανακαλεί την με αριθ. 384/2021 απόφαση Δημάρχου.

7. Επισημαίνει την πιστή τήρηση του ωραρίου από κάθε υπάλληλο της υπηρεσίας, όπως επίσης και την λειτουργία υπαλλήλων & υπηρεσιών σύμφωνα με το Σύνταγμα, τους Νόμους του Κράτους και τις ειδικότερες διατάξεις και νόμους, περί Δημοσίων Υπαλλήλων και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

8. Η παρούσα να αναρτηθεί στη Διαύγεια και στην ιστοσελίδα του Δήμου Ιάσμου.

Last modified: 6 Οκτωβρίου 2022

Comments are closed.