Overcast
12°C
 

ΑΠΟΦΑΣΗ 501/2023 (ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ)

2 Ιουνίου 2023

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ             ΙΑΣΜΟΣ,02/06/2023
                                                                                            

ΝΟΜΟΣ ΡΟΔΟΠΗΣ                                                           Α. Π. :   3826     

ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ                                                        

Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου                                                                   

Εθνικής Αμύνης 4, Ίασμος Ροδόπης, Τ.Κ. 69200

Τηλέφωνο : 2534350100

e-mail : politis@iasmos.gr

ΑΠΟΦΑΣΗ

501/2023

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΑΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010, ως ισχύει.

2. Τις διατάξεις των άρθρων 72, 89, 99 και 100 του Ν. 3584/2007, ως ισχύουν.

2. Τις διατάξεις του ισχύοντα Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ιάσμου (ΦΕΚ 3021/Β/30-12-2011, ΦΕΚ 1391/Β/25-04-2018, ΦΕΚ 1022/Β/27-03-2019, ΦΕΚ 3691/Β/11-08-2021).

3. Τις με αριθμό 54/2013 και 55/2013 αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΟΤΑ Ν. Ροδόπης, περί κρίσης Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων.

4. Την με αριθμ. 500/2023 απόφαση δημάρχου, περί τοποθέτησης Αναπληρωτών Διευθυντών και Προϊσταμένων Τμημάτων.

5. Το γεγονός ότι το υπάρχον προσωπικό του Δήμου δεν επαρκεί να καλύψει τις αρμοδιότητες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας και για το λόγο αυτό είναι αναγκαία η κατανομή κύριων και παράλληλων καθηκόντων, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ (ΑΝΑΘΕΣΗ  ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ)

                      ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ

  1. ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

  Αλεξάνδρου Αργυρώ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

2. ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Δεν παρέχεται

3. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Δεν παρέχεται

4. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Δεν παρέχεται

5. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ

Αναπληρωτής προϊστάμενος

Δεληγιαννίδης Αλέξανδρος, ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού

6. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Προϊστάμενος

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων-Μηχανολόγων Μηχανικών

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Διευθυντής

Ζέκος Χρήστος, ΠΕ Γεωπόνων     

1. ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ

Αναπληρωτής προϊστάμενος

Μαρινέλης Βασίλειος, ΔΕ Οδηγών αυτοκινήτων

Μουσταφά Νεζλιχάν, ΥΕ Βοηθητικών Εργασιών Καθαριότητας (Γραφείο Κίνησης)

Ρόϊδος Στέργιος, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Σταμπολής Λαμπρινός, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Δαλακούρας Ιωάννης, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Αραμπατζίδης Ολύμπιος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Μπαλένστραβος Χρήστος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Βαρελάς Δημήτριος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Κοζλεκίδου Ελένη, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Σαλή Γιουσούφ, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Χουσεΐν Ερτζάν, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Μουμίν Αρήφ, ΥΕ Εργατών Πρασίνου – Κήπων (Κοπή – κλάδεμα δέντρων, συντήρηση πρασίνου και καθαριότητας δημοτικού οδικού δικτύου, συντήρηση – καλλωπισμός αθλητικών εγκαταστάσεων)

Τσουσκίδου Σωσάννα, ΥΕ Καθαριστριών (καθαριότητα σχολικών μονάδων)

Μπαλενστράβου Μαρία, ΥΕ Καθαριστριών (καθαριότητα σχολικών μονάδων)

2. ΤΜΗΜΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Προϊστάμενος

Παπασάββας Αθανάσιος, ΠΕ Γεωπόνων (Λαϊκές αγορές, Άδειες τοπικών προϊόντων, Περισυλλογή αδέσποτων ζώων, Άδειες γεωτρήσεων)

  1. ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Προϊσταμένη

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση κάθε μορφής προγραμμάτων και χρηματοδοτήσεων)

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση τεχνικών έργων, σχολικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, δημοτικών κτιρίων)

Αντωνιάδου Μαρία, ΠΕ Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών

Βασιλειάδης Νικόλαος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

2. ΤΜΗΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ

Δεν παρέχεται

3. ΤΜΗΜΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ, ΑΡΔΕΥΣΗΣ & ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ

Αναπληρωτής Προϊστάμενος

Μπακάλμπασης Χαράλαμπος, ΔΕ Τεχνιτών Θερμό-Υδραυλικών

Καπούλας Κωνσταντίνος, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Ντίνας Ιωάννης, ΔΕ Υδραυλικών   

Γιαγτζόγλου Ανέστης, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών – Συντηρητών Καλοριφέρ

Τσουλιάγκας Χρήστος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Αναπληρώτρια Διευθύντρια

Τσιλιγκίρη Ευαγγελία, ΠΕ Διοικητικού/ Οικονομικού (Ειδική Γραμματέας και Στατιστικά Δελτία Νομικών Προσώπων Δήμου Ιάσμου, ήτοι ΚΕΠΑΚΑΔΙ – Σχολικές Επιτροπές, Συντονισμός και Επίβλεψη Δημοτικού Παιδικού Σταθμού, Προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι, Κέντρου Κοινότητας και Δομής Σίτισης)

1. ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

Αλεξάνδρου Αργυρώ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Βασιλειάδου Λεονώρα, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Κατρανίτσα Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Ομέρ Εμινέ, ΠΕ Νοσηλευτριών

Τσουγκρανά Σοφία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Θεοδώρου Μαρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Βουλγαρίδου Αναστασία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Αναγνώστου Ανέστης, ΔΕ Νοσηλευτών

Γκατζαλίδου Σωτηρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Τσουλίδου Ελισάβετ, ΔΕ Νοσηλευτριών

Γκαϊτσίδου Μαγδαληνή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Χαλκιοπούλου Αρετή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Καζάκης Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Μπίζογλου Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Σουγλή Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών(Κέντρο Κοινότητας, Δομή Σίτισης)

Κωτσοπούλου Ιωάννα, ΠΕ Ψυχολόγων (Κέντρο Κοινότητας)

Ισμαήλ Φεριστέ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών (Κέντρο Κοινότητας)

2. ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Δεν παρέχεται

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διευθύντρια

Καρούνη Μαρίνα, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Μητρώο Προσωπικού, Εμπιστευτικό Πρωτόκολλο)

1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ & ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Προϊσταμένη

Καλογιαντσίδου Ελένη, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ειδική Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου, Εκτελεστικής Επιτροπής, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, Γραμματειακή Υποστήριξη Συμβουλίων Δημοτικών Κοινοτήτων )

2. ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ & ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Νασούδη    Φεβρωνία, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ληξιαρχείο, Δημοτολόγια)  

Μπελτσίδης Αθανάσιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων(Δημοτολόγια, Πρωτόκολλο, Επιδόσεις Αποφάσεων)

Σκουλαρίκας Διαμαντής, ΤΕ Μηχανικών Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος (Πρωτόκολλο)  

3. ΤΜΗΜΑ ΚΕΠ

Προϊσταμένη

Κατραντζή Ολγα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Φλώρου Αγόρω, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μεχμέτ Φιουρουζάν, ΔΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μεχμέτ Ουμού, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

4. ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Αναπληρωτρία Προϊσταμένη

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών, Συμβάσεις, Θέματα Προϋπολογισμού, Υπηρεσιών και Έργων, Στατιστικά Δελτία Δήμου, Δανειστικά Συμβόλαια, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό)

Τσιλιγγίρη Αικατερίνη, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Μισθοδοσία  προσωπικού και αιρετών, συμβάσεις πρόσληψης προσωπικού, αρμοδιότητες γραφείου απασχόλησης, ΧΕΠ Προμηθειών)

5. ΤΜΗΜΑ ΤΑΜΕΙΟΥ, ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Τατσίδου Ροδή, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ταμίας)

Δεληγιαννίδης Αλέξανδρος, ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού (Εισπράκτορας, Αναπληρωτής Ταμίας, Βεβαιώσεις ΤΑΠ και ΔΕΗ, Έκδοση – Βεβαίωση – Παρακολούθηση – Διαγραφές Λογαριασμών και Τελών Ύδρευσης)

Μπελτσίδης Αθανάσιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων (Αναπληρωτής Εισπράκτορας)

6. ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ, ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Τσιλιγγίρη Αικατερίνη, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Μισθοδοσία  προσωπικού και αιρετών, συμβάσεις πρόσληψης προσωπικού, αρμοδιότητες γραφείου απασχόλησης, ΧΕΠ Προμηθειών)

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών, Συμβάσεις, Θέματα Προϋπολογισμού, Υπηρεσιών και Έργων, Στατιστικά Δελτία Δήμου, Δανειστικά Συμβόλαια, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό)

                      ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

  1. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΣΩΣΤΗ

Νεραντζάκης Στέργιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων (Λαϊκές αγορές – Άδειες λειτουργίας καταστημάτων, Εισπράκτορας)

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Αλή Ιλχάν, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΤΑΜΕΙΟΥ

Μουσταφά Νεζλιχάν, ΥΕ Βοηθητικών Εργασιών Καθαριότητας

2. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΑΜΑΞΑΔΕΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Ζάρα Αικατερίνη, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μπλούχος Θεόδωρος, ΤΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Β.  ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ (ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ – ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ)

1. Όπου στην παρούσα απόφαση, υφίσταται διπλή εγγραφή ονόματος εργαζομένων σε δύο ή περισσότερα τμήματα, η εγγραφή αυτή συνιστά και αποτελεί ανάθεση παραλλήλων καθηκόντων, καθώς το υπάρχον προσωπικό του Δήμου δεν επαρκεί για να καλύψει τις αρμοδιότητες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

2. Αναθέτει στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων και στο λοιπό προσωπικό για το οποίο δεν αναφέρονται ρητά, τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων όπως περιγράφονται αναλυτικά στα σχετικά άρθρα του ΟΕΥ του Δήμου Ιάσμου.

3. Οι Προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων επιπέδου Διεύθυνσης μπορούν με προφορική ή γραπτή εντολή τους να αναθέτουν επιπλέον εργασίες της Διεύθυνσης, στους Προϊσταμένους Τμημάτων ή Γραφείων και λοιπούς υπαλλήλους.

Επιπλέον ο Δήμαρχος, εκτιμώντας τις υπηρεσιακές ανάγκες, με προφορική ή γραπτή εντολή τους αναθέτουν σε όλους τους εργαζομένους επιπλέον εργασίες ή καθήκοντα.

4. Η Γενική Γραμματέας  υπογράφει την έγκριση των πάσης φύσεως αδειών των εργαζομένων της υπηρεσίας, μετά την εκτίμηση των υπηρεσιακών αναγκών.

5. Η Γενική Γραμματέας, οι Διευθυντές και οι Προϊστάμενοι όλων των οργανικών μονάδων υπογράφουν :

Τις εισηγήσεις προς όλα τα συλλογικά ή μονομελή όργανα του Δήμου, για τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς τους. Τα διαβιβαστικά έγγραφα και τα έγγραφα αλληλογραφίας των μονάδων που προΐστανται και που δεν έχουν αποφασιστικό ή γνωμοδοτικό χαρακτήρα.

6. Εξουσιοδότηση υπογραφής κάθε είδους βεβαιώσεων, θεωρήσεις γνησίου υπογραφών και επικυρώσεις λοιπών δημοσίων εγγράφων χορηγείται σε όλους τους Διευθυντές και Προϊσταμένους όλων των οργανικών μονάδων. Καταργεί κάθε προηγούμενη απόφαση του Δημάρχου Ιάσμου περί τοποθέτησης Διευθυντών & Προϊσταμένων και κάθε άλλη σχετική ή συναφής απόφαση περί τοποθέτησης υπαλλήλων του Δήμου Ιάσμου.

7. Επισημαίνει την πιστή τήρηση του ωραρίου από κάθε υπάλληλο της υπηρεσίας, όπως επίσης και την λειτουργία υπαλλήλων & υπηρεσιών σύμφωνα με το Σύνταγμα, τους Νόμους του Κράτους και τις ειδικότερες διατάξεις και νόμους, περί Δημοσίων Υπαλλήλων και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

8.Η παρούσα να αναρτηθεί στη Διαύγεια και στην ιστοσελίδα του Δήμου Ιάσμου.

                                                                                           Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΑΣΜΟΥ

                                                                                              ΜΟΥΜΙΝ ΜΟΥΜΙΝ

Εσωτερική διανομή:

  1. Γενική Γραμματέας
  2. Διευθυντές
  3. Προϊστάμενοι Τμημάτων
  4. Άπαντες εργαζόμενοι της υπηρεσίας (όλες οι Δημοτικές Ενότητες)
  5. Αντιδήμαρχοι
  6. Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου

Last modified: 2 Ιουνίου 2023

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *