Clear sky
9°C
 

ΑΠΟΦΑΣΗ 220/2023 ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ

20 Μαρτίου 2023

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                        ΙΑΣΜΟΣ, 20/03/2023                                                                                              

ΝΟΜΟΣ ΡΟΔΟΠΗΣ                                                     Α. Π. :  1896         

ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ                                                        

Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου                                                                   

Εθνικής Αμύνης 4, Ίασμος Ροδόπης, Τ.Κ. 69200

Τηλέφωνο : 2534350100,101

e-mail : politis@iasmos.gr

Πληροφορίες : Δήμαρχος                                                                                                                       

ΑΠΟΦΑΣΗ

220/2023

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΑΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010, ως ισχύει.

2. Τις διατάξεις των άρθρων 72, 89, 99 και 100 του Ν. 3584/2007, ως ισχύουν.

2. Τις διατάξεις του ισχύοντα Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ιάσμου (ΦΕΚ 3021/Β/30-12-2011, ΦΕΚ 1391/Β/25-04-2018, ΦΕΚ 1022/Β/27-03-2019, ΦΕΚ 3691/Β/11-08-2021).

3. Τις με αριθμό 74/2013 και 75/2013 αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΟΤΑ Ν. Ροδόπης, περί κρίσης Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων.

4.  Τις με αριθμό 10/2014, 278Α / 2016, 386/2018, 569/2019, 641/2019, 752/2019, 217/2020, 819/2020, 1075/2020, 1128/2020, 1/2021, 2/2021, 3/2021, 213/2021, 384/2021, 843/2021, 1052/2022, 1053/2022, 1116/2022, 1117/2022, 16/2023,

46/2023, 51/2023,52/2023 αποφάσεις του Δημάρχου Ιάσμου περί τοποθέτησης υπαλλήλων.

5. Την με αριθμ. 219/2023 απόφαση δημάρχου, περί τοποθέτησης Αναπληρωτών Διευθυντών και Προϊσταμένων Τμημάτων.

5. Το γεγονός ότι το υπάρχον προσωπικό του Δήμου δεν επαρκεί να καλύψει τις αρμοδιότητες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας και για το λόγο αυτό είναι αναγκαία η κατανομή κύριων και παράλληλων καθηκόντων, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

6. Την αριθ. 1285/2022 απόφαση Δημάρχου με την οποία ορίζεται ως αναπληρώτρια Δημάρχου η Αντιδήμαρχος πολιτισμού και τουρισμού κ. Αϊσέλ Αμέτ του Λουτφή .

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ (ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΥΡΙΩΝ & ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ)

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ

  1. ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

 Ρίζου Ευαγγελία, ΠΕ Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών

2. ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Δεν παρέχεται

3. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Δεν παρέχεται

4. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Δεν παρέχεται

5. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ

Δεν παρέχεται

6. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Προϊστάμενος

Μπαλγκουρανίδης Χρήστος, ΤΕ Τεχνολόγων-Μηχανολόγων Μηχανικών

Μαρινέλης Βασίλειος, ΔΕ Οδηγών αυτοκινήτων

Ρόϊδος Στέργιος, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Σταμπολής Λαμπρινός, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Τσουλιάγκας Χρήστος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Βασιλειάδης Νικόλαος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Καπούλας Κωνσταντίνος, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Ντίνας Ιωάννης, ΔΕ Υδραυλικών

Μπακάλμπασης Χαράλαμπος, ΔΕ Τεχνιτών Θερμό-Υδραυλικών  

Γιαγτζόγλου Ανέστης, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Μπαλέσντραβος  Χρήστος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Αραμπατζίδης Ολύμπιος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Βαρελάς Δημήτριος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Κοζλεκίδου Ελένη, Εργατών Καθαριότητας

Σαλή Γιουσούφ, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Χουσεΐν Ερτζάν, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Διευθυντής

Ζέκος Χρήστος, ΠΕ Γεωπόνων     

1. ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ

Αναπληρωτής προϊστάμενος

Μαρινέλης Βασίλειος, ΔΕ Οδηγών αυτοκινήτων

Ρόϊδος Στέργιος, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Σταμπόλης Λαμπρινός, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων

Αραμπατζίδης Ολύμπιος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Μπαλέστραβος Χρήστος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Βαρελάς Δημήτριος, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Κοζλεκίδου Ελένη, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Σαλή Γιουσούφ, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Χουσεΐν Ερτζάν, ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Δαλακούρας Ιωάννης, ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων (Κοπή – κλάδεμα δέντρων, συντήρηση πρασίνου και καθαριότητας δημοτικού οδικού δικτύου, συντήρηση – καλλωπισμός αθλητικών εγκαταστάσεων)

Μουμίν Αρήφ, ΥΕ Εργατών Πρασίνου – Κήπων (Κοπή – κλάδεμα δέντρων, συντήρηση πρασίνου και καθαριότητας δημοτικού οδικού δικτύου, συντήρηση – καλλωπισμός αθλητικών εγκαταστάσεων)

Τσουσκίδου Σωσάννα, ΥΕ Καθαριστριών (καθαριότητα σχολικών μονάδων)

Μπαλεστράβου Μαρία, ΥΕ Καθαριστριών (καθαριότητα σχολικών μονάδων)

2. ΤΜΗΜΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Προϊστάμενος

Παπασάββας Αθανάσιος, ΠΕ Γεωπόνων (Λαϊκές αγορές, Άδειες τοπικών προϊόντων, Περισυλλογή αδέσποτων ζώων, Διαδικασία εκμίσθωσης αδιάθετων αγροτεμαχίων, Άδειες γεωτρήσεων)

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

1. ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Φραντζέσκου Αναστασία, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση κάθε μορφής προγραμμάτων και χρηματοδοτήσεων)

Γεραγάς Δημήτριος, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών (Σύνταξη μελετών και ανάθεσης έργων, επίβλεψη και παρακολούθηση τεχνικών έργων, σχολικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, δημοτικών κτιρίων)

Βασιλειάδης Νικόλαος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Τσουλιάγκας Χρήστος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

2. ΤΜΗΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ

Δεν παρέχεται

3. ΤΜΗΜΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ, ΑΡΔΕΥΣΗΣ & ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ

Αναπληρωτής Προϊστάμενος

Μπακάλμπασης Χαράλαμπος, ΔΕ Τεχνιτών Θερμό-Υδραυλικών

Καπούλας Κωνσταντίνος, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών-Συντηρητών Καλοριφέρ

Ντίνας Ιωάννης, ΔΕ Υδραυλικών   

Γιαγτζόγλου Ανέστης, ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών – Συντηρητών Καλοριφέρ

Βασιλειάδης Νικόλαος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Τσουλιάγκας Χρήστος, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Αναπληρώτρια Διευθύντρια

Τσιλιγκίρη Ευαγγελία, ΠΕ Διοικητικού/ Οικονομικού (Ειδική Γραμματέας και Στατιστικά Δελτία Νομικών Προσώπων Δήμου Ιάσμου, ήτοι ΚΕΠΑΚΑΔΙ – Σχολικές Επιτροπές, Συντονισμός και Επίβλεψη Δημοτικού Παιδικού Σταθμού, Προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι, Κέντρου Κοινότητας και Δομής Σίτισης)

1. ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

Αλεξάνδρου Αργυρώ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Βασιλειάδου Λεονώρα, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Κατρανίτσα Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών

Ομέρ Εμινέ, ΠΕ Νοσηλευτριών

Τσουγκρανά Σοφία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Θεοδώρου Μαρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Βουλγαρίδου Αναστασία, ΔΕ Νοσηλευτριών

Αναγνώστου Ανέστης, ΔΕ Νοσηλευτών

Γκατζαλίδου Σωτηρία, ΔΕΝοσηλευτριών

Τσουλίδου Ελισάβετ, ΔΕ Νοσηλευτριών

Κουσκουρίδου Ελένη, ΔΕ Βρεφονηπιοκόμων(Δημοτικός Παιδικός Σταθμός) Γκαϊτσίδου Μαγδαληνή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Χαλκιοπούλου Αρετή, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

Καζάκης Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών (Βοήθεια στο Σπίτι, Δομή Σίτισης)

Μπίζογλου Θεόδωρος, ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών (Βοήθεια στο Σπίτι, Δομή Σίτισης)

Σουγλή Καλλιόπη, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών(Κέντρο Κοινότητας, Δομή Σίτισης)

Κωτσοπούλου Ιωάννα, ΠΕ Ψυχολόγων (Κέντρο Κοινότητας)

Ισμαήλ Φεριστέ, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών (Κέντρο Κοινότητας)

2. ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Δεν παρέχεται

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διευθύντρια

Καρούνη Μαρίνα, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Μητρώο Προσωπικού)

1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ & ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Προϊσταμένη

Καλογιαντσίδου Ελένη, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ειδική Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου, Εκτελεστικής Επιτροπής, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, Γραμματειακή Υποστήριξη Συμβουλίων Δημοτικών Κοινοτήτων )

2. ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ & ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Νασούδη    Φεβρωνία, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ληξιαρχείο, Δημοτολόγια, Εμπιστευτικό Πρωτόκολλο)        

Μπελτσίδης Αθανάσιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων(Δημοτολόγια, Πρωτόκολλο, Επιδόσεις Αποφάσεων)

Σκουλαρίκας Διαμαντής, ΤΕ Μηχανικών Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος (Πρωτόκολλο)  

3. ΤΜΗΜΑ ΚΕΠ

Προϊσταμένη

Κατραντζή Ολγα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Φλώρου Αγόρω, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μεχμέτ Φιουρουζάν, ΔΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μεχμέτ Ουμού, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

4. ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Αναπληρωτρία Προϊσταμένη

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών, Συμβάσεις, Θέματα Προϋπολογισμού, Υπηρεσιών και Έργων, Στατιστικά Δελτία Δήμου, Δανειστικά Συμβόλαια, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό)

Τσιλιγγίρη Αικατερίνη, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Μισθοδοσία  προσωπικού και αιρετών, συμβάσεις πρόσληψης προσωπικού, αρμοδιότητες γραφείου απασχόλησης, ΧΕΠ Προμηθειών)

5. ΤΜΗΜΑ ΤΑΜΕΙΟΥ, ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Τατσίδου Ροδή, ΔΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Ταμίας)

Δεληγιαννίδης Αλέξανδρος, ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού (Εισπράκτορας, Αναπληρωτής Ταμίας, Βεβαιώσεις ΤΑΠ και ΔΕΗ, Έκδοση – Βεβαίωση – Παρακολούθηση – Διαγραφές Λογαριασμών και Τελών Ύδρευσης)

Πολιτών (Εισπράκτορας)

Μπελτσίδης Αθανάσιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων (Αναπληρωτής Εισπράκτορας)

6. ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ, ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Τσιλιγγίρη Αικατερίνη, ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού (Μισθοδοσία  προσωπικού και αιρετών, συμβάσεις πρόσληψης προσωπικού, αρμοδιότητες γραφείου απασχόλησης, ΧΕΠ Προμηθειών)

Ζυμταρούδη Μαρία, ΠΕ Οικονομικού/Λογιστικού (Σύνταξη Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Σύνταξη Αποφάσεων Ανάθεσης Υπηρεσιών και Προμηθειών, Συμβάσεις, Θέματα Προϋπολογισμού, Υπηρεσιών και Έργων, Στατιστικά Δελτία Δήμου, Δανειστικά Συμβόλαια, Λογιστικά, Φορολογικά, Διπλογραφικό)

                      ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

1. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΣΩΣΤΗ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Αλή Ιλχάν, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΤΑΜΕΙΟΥ

Μουσταφά Νεζλιχάν, ΥΕ Βοηθητικών Εργασιών Καθαριότητας

Νεραντζάκης Στέργιος, ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων (Εμπορικές δραστηριότητες – Άδειες λειτουργίας καταστημάτων)

2. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΑΜΑΞΑΔΕΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Ζάρα Αικατερίνη, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Μπλούχος Θεόδωρος, ΤΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΠ

Β.  ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ (ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ – ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ)

1. Όπου στην παρούσα απόφαση, υφίσταται διπλή εγγραφή ονόματος εργαζομένων σε δύο ή περισσότερα τμήματα, η εγγραφή αυτή συνιστά και αποτελεί ανάθεση παραλλήλων καθηκόντων, καθώς το υπάρχον προσωπικό του Δήμου δεν επαρκεί για να καλύψει τις αρμοδιότητες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

2. Αναθέτει στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων και στο λοιπό προσωπικό για το οποίο δεν αναφέρονται ρητά, τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων όπως περιγράφονται αναλυτικά στα σχετικά άρθρα του ΟΕΥ του Δήμου Ιάσμου.

3. Οι Προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων επιπέδου Διεύθυνσης μπορούν με προφορική ή γραπτή εντολή τους να αναθέτουν επιπλέον εργασίες της Διεύθυνσης, στους Προϊσταμένους Τμημάτων ή Γραφείων και λοιπούς υπαλλήλους.

Επιπλέον ο Δήμαρχος, εκτιμώντας τις υπηρεσιακές ανάγκες, με προφορική ή γραπτή εντολή τους αναθέτουν σε όλους τους εργαζομένους επιπλέον εργασίες ή καθήκοντα.

4. Η Γενική Γραμματέας  υπογράφει την έγκριση των πάσης φύσεως αδειών των εργαζομένων της υπηρεσίας, μετά την εκτίμηση των υπηρεσιακών αναγκών.

5. Η Γενική Γραμματέας, οι Διευθυντές και οι Προϊστάμενοι όλων των οργανικών μονάδων υπογράφουν :

Τις εισηγήσεις προς όλα τα συλλογικά ή μονομελή όργανα του Δήμου, για τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς τους. Τα διαβιβαστικά έγγραφα και τα έγγραφα αλληλογραφίας των μονάδων που προΐστανται και που δεν έχουν αποφασιστικό ή γνωμοδοτικό χαρακτήρα.

6. Εξουσιοδότηση υπογραφής κάθε είδους βεβαιώσεων, θεωρήσεις γνησίου υπογραφών και επικυρώσεις λοιπών δημοσίων εγγράφων χορηγείται σε όλους τους Διευθυντές και Προϊσταμένους όλων των οργανικών μονάδων. Καταργεί κάθε προηγούμενη απόφαση του Δημάρχου Ιάσμου περί τοποθέτησης Διευθυντών & Προϊσταμένων και κάθε άλλη σχετική ή συναφής απόφαση περί τοποθέτησης υπαλλήλων του Δήμου Ιάσμου.

7. Επισημαίνει την πιστή τήρηση του ωραρίου από κάθε υπάλληλο της υπηρεσίας, όπως επίσης και την λειτουργία υπαλλήλων & υπηρεσιών σύμφωνα με το Σύνταγμα, τους Νόμους του Κράτους και τις ειδικότερες διατάξεις και νόμους, περί Δημοσίων Υπαλλήλων και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

8.Η παρούσα απόφαση αφορά και περιλαμβάνει μόνο τις τοποθετήσεις των μονίμων και αορίστου χρόνου υπαλλήλων της υπηρεσίας.

9.Ο Δήμαρχος Ιάσμου ασκεί τις αρμοδιότητες Προϊσταμένου και Πειθαρχικώς Προϊσταμένου και επί όλων των λοιπών υπαλλήλων του Δήμου Ιάσμου, που δεν αναφέρονται ρητά στην παρούσα απόφαση.

Επίσης προϊσταται όλων των Νομικών Προσώπων του Δήμου Ιάσμου, ασκώντας επί των υπαλλήλων των ως άνω Νομικών Προσώπων τις κατά το άρθρο 58 του Ν.3852/2010 αρμοδιότητές του ως Προϊσταμένου και Πειθαρχικώς Προϊσταμένου.

10.Η παρούσα να αναρτηθεί στη Διαύγεια και στην ιστοσελίδα του Δήμου Ιάσμου.

                                                                                   Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

                                                                               ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

                                                                                            ΑΪΣΕΛ ΑΜΕΤ

Εσωτερική διανομή:

  1. Γενική Γραμματέας
  2. Διευθυντές
  3. Προϊστάμενοι Τμημάτων
  4. Άπαντες εργαζόμενοι της υπηρεσίας (όλες οι Δημοτικές Ενότητες)
  5. Αντιδήμαρχοι
  6. Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου

Last modified: 20 Μαρτίου 2023

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *